Reklamace nebo vrácení zboží řešíme s cílem vyřešit vše tak, aby byl zákazník spokojený. Vše najdete zde na stránce. Zřejmě budete chtít řešit jednu z možností uvedených níže:
- Chcete vrátit zboží do 14 dní od objednání? (Zboží se Vám nelíbí, špatně jste zvolili velikost apod.) Postupujte dále podle postupu číslo 1.
- Reklamujete zboží? (Zboží vykazuje vadu, rozbilo se nebo je něco v nepořádku?) Postupujte dále podle postupu číslo 2.
Všechny reklamace i vrácení zboží se snažíme řešit co nejrychleji a ke spokojenosti zákazníků.
Na obrázcích níže například můžete vidět řešení reklamace cca 1,5 roku od koupě kolečkových bruslí, které jsme prodávali v minulosti - formou opravy natržených ok u zavazování brusle. Nemusíte mít tedy starosti. Dokonce poskytujeme i po-záruční servis. Bruslím opravdu rozumíme.
Před | Po |
1. Chcete zboží do 14 dní vrátit a nevíte, jak to udělat?
- Zboží zakoupené u nás, při vrácení do 14 dní, nesmí jevit známky užívání. Musí být ve stavu, v jakém jste ho od nás obdrželi, jen tak lze uplatnit vrácení zboží do 14 dní. V opačném případě lze podat pouze reklamaci - postup 2)
- Vyplňte níže uvedený formulář pro odstoupení od smlouvy a vložte ho do krabice se zbožím. Pokud formulář o odstoupení od smlouvy tisknout nechcete, stáhněte si ho v podobě pro WORD, vyplňte ho přes mobil nebo počítač a odešlete ho na náš e-mail info@bruslenasnih.cz nebo info@maronsport.cz
Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)
Formulář pro odstoupení od smlouvy (Word)
- Zboží nám pak můžete zaslat zpět bez vytištěného formuláře.
- Reklamované zboží důkladně zabalte zpět do originální krabice, aby nedošlo k poškození jak zboží, tak originální krabice. Krabici se zbožím dejte nejlépe do jiné krabice. Budeme rádi, když originální krabici budeme moci použít pro dalšího zákazníka. Snažíme se dbát na Ekologii.
- Na balík napište ještě název - "vrácení do 14 dní" - a takto zabalený a označený balík, prosím, zašlete zpět k nám na adresu:
Bruslenasnih.cz / Maronsport.cz, Nad úvozem 191, 739 61, Třinec
- Jakého přepravce pro doručení balíku zvolíte, je na Vás, jen neposílejte na dobírku. Balík na dobírku nemůžeme převzít. Můžete využít i zaslání formou Zásilkovny, balíky do 5 Kg jsou touto cestou cenově výhodnější. Adresa pro doručení reklamace Zásilkovnou:
Bruslenasnih.cz / Maronsport.cz (Ondřej Pyszko), Černá cesta 2874, 738 01, Frýdek-Místek.
Kontakní e-mail uveďte info@bruslenasnih.cz nebo info@maronsport.cz a číslo +420 721 446 873.
Na balík napište "REKLAMACE"
Jedná se o pobočku Zásilkovny: Obchod - Domácí potřeby Nadřez.
- Částka za zboží, pokud bude vše v pořádku, Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od převzetí balíku na naší adrese.
2. Zboží vykazuje vadu a potřebujete ho reklamovat?
- Pokud zboží, zakoupené u nás, vykazuje nějakou vadu, je rozbité nebo je něco v nepořádku, postupujte podle tohoto návodu. Pokud chcete uplatnit vrácení zboží do 14 dní, postupujte podle postupu 1 uvedeného výše.
- Vyplňte níže uvedený formulář pro odstoupení od smlouvy a vložte ho do krabice se zbožím. Pokud formulář o odstoupení od smlouvy tisknout nechcete, stáhněte si ho v podobě pro WORD, vyplňte ho přes mobil nebo počítač a odešlete ho na náš e-mail info@bruslenasnih.cz nebo info@maronsport.cz
Formulář pro uplatnění reklamace (PDF)
Formulář pro uplatnění reklamace (Word)
- Zboží nám pak můžete zaslat zpět bez vytištěného formuláře.
- Reklamované zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Na balík napište ještě název - "reklamace" - a takto zabalený a označený balík, prosím, zašlete zpět k nám na adresu:
Bruslenasnih.cz / Maronsport.cz, Nad úvozem 191, 739 61, Třinec
- Jakého přepravce pro doručení balíku zvolíte, je na Vás, jen neposílejte na dobírku. Balík na dobírku nemůžeme převzít. Můžete využít i zaslání formou Zásilkovny, balíky do 5 Kg jsou touto cestou cenově výhodnější. Adresa pro doručení reklamace Zásilkovnou:
Bruslenasnih.cz / Maronsport.cz (Ondřej Pyszko), Černá cesta 2874, 738 01, Frýdek-Místek.
Kontakní e-mail uveďte info@bruslenasnih.cz nebo info@maronsport.cz a číslo +420 721 446 873.
Na balík napište "REKLAMACE"
Jedná se o pobočku Zásilkovny: Obchod - Domácí potřeby Nadřez.
- Do 30 dní od převzetí balíku na naší adrese Vás budeme informovat o uplatnění reklamace. O oprávněnosti reklamace rozhoduje výrobce nebo dodavatel. Všechno se ale snažíme hlídat, aby byla reklamace pro Vás vyřešena co možná nejlépe.
Další informace
Pokud Vám informace obsažené v tomto návodu nestačí, neváhejte nás kontaktovat, buď e-mailem na info@bruslenasnih.cz nebo info@maronsport.cz či telefonicky na +420 721 446 873, a na cokoliv se zeptat.
Případně můžete nakouknout i do obchodních podmínek.