Vaše dotazy nás inspirují a snažíme se na ně vždy odpovědět.
Pokud níže nenajdete požadovanou odpověd, napište nám na e-mail info@maronsport.cz a my se Vám ozveme !
Jak zjistím, zda je mnou vybrané zboží skladem?
V detailu vybraného produktu u kolonky vložit do košíku je vždy uvedeno, zda je vybraný produkt skladem a také doba dodání.
Proč je u produktů různý termín dodání?
Některé produkty máme skladem a jiné jsou uloženy u dodavatele. Termín dodání určuje dobu, kdy daný produkt musí doputovat k nám na obchod, my ho zkontrolujeme a poté zašleme k Vám.
Můžu objednané zboží /brusle vyměnit za jinou velikost v případě, že jsou mi velké/malé?
Samozřejmě, objednané zboží Vám rádi vyměníme za jinou, pro Vás vhodnou velikost. Zboží musí být v tomto případě vráceno ve stejném stavu, v jakém jsme Vám ho poslali. Ohledně zaslání zboží se, prosíme, řiďte pokyny uvedenými zde.
Kolik zaplatím za poštovné a balné?
Balné je u nás vždy zdarma. Využíváme převážně recyklovaný materiál.
Cena poštovného se odvíjí od Vašeho výběru přepravního kurýra. U nás si můžete vybrat mezi PPL, Českou poštou a zásilkovnou. Ceník poštovného naleznete zde.
Od jaké částky neplatím poštovné?
Dobrou zprávou je, že při nákupu nad 5000 Kč poštovné hradíme za Vás !